Ehitusprojektide juhtimine
Tellija volitatud esindajana hõlmab meie poolt pakutud ehitusprojektide juhtimine kõiki tegevusi alustades projekteerimise ettevalmistamisest kuni valminud ehitisele kasutusloa saamiseni. Siia hulka kuuluvad Tellija valikul järgmised vajalikud tegevused:
- ehitusprojekti koostamise lähteandmete olemasolu kontroll ja vajadusel nende hankimise korraldamine (sh detailplaneeringud ja tehnovõrkude valdajate tehnilised tingimused)
- projekteerimishanke läbiviimine ja projekteerija leidmine
- projekteerimistööde juhtimine ja valminud projektile vajadusel ekspertiisi korraldamine
- ehitustööde hanke läbiviimine ja Tellija nõustamine töövõtjaga lepingu sõlmimisel
- Tellija esindajana ehitustööde korraldamine ja Tellija huvide kaitsmine töövõtja ees
- Ehitusnõupidamiste läbiviimine ja protokollimine
- Projekti ajagraafiku täitmise kontroll
- Töövõtjapoolsete võimalike lisa- ja muutustööde ettepanekute põhjendatuse kontroll
- Ehitamise dokumenteerimise korraldamine
- Ehitustööde ülevaatus ja töövõtjapoolsete akteerimiseks esitatud teostatud tööde mahtude kontroll
- Omanikujärelevalve tegemine ehituse ajal
- Valminud ehitise lõppülevaatus ja kasutusloa saamise korraldamine
- Vajadusel garantiiülevaatuse tegemine ja garantiiaegsete puuduste likvideerimise korraldamine